Friday, September 28, 2007

Paperia muotista


Tuntuu, kuin repisin pienestä iloni, vaikka iso juttuhan tämä on: liki ehjänä tuli ulos muotista vuonna 2003 muovailtu suolimuoto. Teos on puhdaspiirteinen esimerkki "mahdotonta valaa" -kaudeltani. Ja muottikin on ehjä, vielä vähän siihen paperikokeilua ja sitten valan betoniversion.

Unessa muinaisen rock-bändin kaksi nykyistä miespuolista jäsentä tulee tapaamaan minua. Minua juhlitaan, ja minun halutaan kirjoittavan nimikirjoitukseni yhtyeen vanhoihin levyihin. Mustiin pukeutuneiden miesten mukaan olen kuulunut yhtyeen alkuperäisjäsenistöön. Ihmeelliseltä se tuntuu, kun olen noihin aikoihin ollut noin 12 -vuotias, enkä itse muista moisesta mitään. Unessa otan kuitenkin maineen ja kunnian tyytyväisenä ja mukisematta vastaan.

Pitäisi kohta lähteä Tampereelle. Alan hermoilla siellä odotettavaa ryhmätilannetta. Matkan varrella olisi kätevää käydä SPR:n kontissa kyselemässä lumppuja, mutta en ehkä saa koottua itseäni.

No comments: